sobota, 3 marca 2012

4.03.12 niedziela - Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam? Rz 8,31b-34

Rz 8,31b-34
Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam? On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale Go za nas wszystkich wydał, jakże miałby wraz z Nim i wszystkiego nam nie darować? Któż może wystąpić z oskarżeniem przeciw tym, których Bóg wybrał? Czyż Bóg, który usprawiedliwia? Któż może wydać wyrok potępienia? Czy Chrystus Jezus, który poniósł [za nas] śmierć, co więcej - zmartwychwstał, siedzi po prawicy Boga i przyczynia się za nami?

Medytacja
Jezu, TY umarłeś ze mnie.. Umarłeś za mnie w swojej wolności.. Powiedziałeś przecież do swojego Ojca: "Jednak nie moja wola, lecz Twoja niech się stanie!" I ja dzisiaj chcę miec taką odwagę i zaufanie do Boga, aby nie martwic się o nic, tylko o to czy moje życie jest zgodne z Jego Wolą.. Bo gdy jestem blisko Niego, nie straszne mi zło, bo mogę je zwyciężyc Dobrem..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz