czwartek, 18 kwietnia 2013

18.04.13 czwartek - Chlebem, który Ja dam, jest moje ciało za życie świata J 6,44-51

J 6,44-51
Jezus powiedział do ludu: Nikt nie może przyjść do Mnie, jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który Mnie posłał; Ja zaś wskrzeszę go w dniu ostatecznym. Napisane jest u Proroków: Oni wszyscy będą uczniami Boga. Każdy, kto od Ojca usłyszał i nauczył się, przyjdzie do Mnie. Nie znaczy to, aby ktokolwiek widział Ojca; jedynie Ten, który jest od Boga, widział Ojca. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto /we Mnie/ wierzy, ma życie wieczne. Jam jest chleb życia. Ojcowie wasi jedli mannę na pustyni i pomarli. To jest chleb, który z nieba zstępuje: kto go spożywa, nie umrze. Ja jestem chlebem żywym, który zstąpił z nieba. Jeśli kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki. Chlebem, który Ja dam, jest moje ciało za życie świata.

Medytacja
Jezu, Twoje słowa każą nam spojrzeć na nasze niedoskonałe życie. Ty dałeś swoje ciało za życie świata, a jak postępujemy my? Jak trudno nam dawać siebie, jak trudno angażować się w rzeczy, które wymagają od nas wysiłku fizycznego, psychicznego, duchowego.. Spraw abyśmy potrafili dawać siebie, tak jak Ty to czyniłeś i czynisz dla nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz