czwartek, 23 kwietnia 2015

23.04.15 czwartek - Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity J 12,24-26

J 12,24-26
Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto kocha swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał Mi służyć, niech idzie na Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli ktoś Mi służy, uczci go mój Ojciec.


Medytacja
Jezu, tak bardzo chcielibyśmy by nasze życie było serią sukcesów i by było dla nas wygodne. Łatwo uchylamy się od drobnych, ale uciążliwych obowiązków. Ty jednak proponujesz nam inną drogę. Drogę służby dla naszych bliźnich, która wydaje owoce w ich życiu. Spraw, abyśmy oddali nasze życie w Twoje ręce dla dobra innych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz