piątek, 16 grudnia 2011

16.12.11 piątek - Ja mam świadectwo większe od Janowego J 5,33-36

J 5,33-36
Wysłaliście poselstwo do Jana i on dał świadectwo prawdzie. Ja nie zważam na świadectwo człowieka, ale mówię to, abyście byli zbawieni. On był lampą, co płonie i świeci, wy zaś chcieliście radować się krótki czas jego światłem. Ja mam świadectwo większe od Janowego. Są to dzieła, które Ojciec dał Mi do wykonania; dzieła, które czynię, świadczą o Mnie, że Ojciec Mnie posłał.

Medytacja:
Jezu, Twoje świadectwo może zadziwiać jeszcze dzisiaj i będzie zawsze..  Czy może być dla nas większe świadectwo nad Twój Krzyż? Czy cokolwiek innego może wzruszyć nasze serca bardziej niż fakt, że Ty z własnej świętej woli oddałeś dla nas Swoje życie w tak strasznych mękach? "Dzięki Ci Boże mój za ten Krzyż, który Jezus cierpiał za mnie, Jezus cierpiał za mnie..".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz