środa, 7 grudnia 2011

7.12.11 - Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Mt 11,28-30

Mt 11,28-30
Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.

Medytacja:
Jezu, są momenty, że tak trudno nam nieść swój krzyż codziennych obowiązków. Trudno nam w nich odnaleźć ten ważny Krzyż, który wniosłeś TY. Wiemy, że tylko w Tobie możemy odnaleźć sens każdego krzyża, bo cierpienie bez odniesienia do Ciebie, jest puste i nic nie znaczące. Chcemy wziąć na ramiona Twoje jarzmo Jezu i uczyć się od Ciebie cichości i pokory. Ty Jezu szedłeś Drogą Krzyżową w pokornym milczeniu. Naucz nas nie tylko pokornie nieść swój krzyż, ale także pomagać innym w dźwiganiu ich ciężaru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz