sobota, 31 maja 2014

1.06.14 niedziela - A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata Mt 28,16-20

Mt 28,16-20
Jedenastu uczniów udało się do Galilei na górę, tam gdzie Jezus im polecił. A gdy Go ujrzeli, oddali Mu pokłon. Niektórzy jednak wątpili. Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata.

Medytacja
Jezu, chcemy dziś spojrzeć w nasze serca, w nasze dusze i przekonać się, że Ty jesteś. Nie gdzieś wysoko w Niebie, nie w odległości lat świetlnych, ale blisko, w nas, tutaj i teraz. Nigdy nas nie opuszczasz, choć my odwracamy się od Ciebie. Spraw, abyśmy szli przez życie zawsze z poczuciem Twojej obecności i opieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz