czwartek, 22 maja 2014

22.05.14 czwartek - To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna J 15,9-11

J 15,9-11
Jezus powiedział do swoich uczniów: Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna.

Medytacja
Jezu, tak bardzo pragniesz naszej niegasnącej radości. Chcesz abyśmy w każdym momencie życia pamiętali, że czeka na nas lepsze życie, że kiedyś zostawiamy wszystkie problemy i cierpienia za sobą. Będzie już tylko Miłość, pokój, radość.. Wlej w nasze serca nadzieję i spraw, abyśmy dawali radość naszym braciom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz