poniedziałek, 21 maja 2012

21.05.12 poniedziałek - Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat J 16,29-33

J 16,29-33
Uczniowie rzekli do Jezusa: Oto teraz mówisz otwarcie i nie opowiadasz żadnej przypowieści. Teraz wiemy, że wszystko wiesz i nie trzeba, aby Cię kto pytał. Dlatego wierzymy, że od Boga wyszedłeś. Odpowiedział im Jezus: Teraz wierzycie? Oto nadchodzi godzina, a nawet już nadeszła, że się rozproszycie - każdy w swoją stronę, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mną. To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat.

Medytacja
Jezu, ten świat tak często nas przeraża. Wsłuchując się w różne przykre doniesienia i wiadomości, można  odnieść wrażenie, że zło panuje nad tym światem. Ty jednak dajesz nam siły i odwagę, aby iść pod prąd, aby walczyć i nie poddawać się. Bo skoro Ty zwyciężyłeś świat, to my w Tobie również tego możemy dokonać..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz