sobota, 24 maja 2014

25.05.14 niedziela - Nie zostawię was sierotami: Przyjdę do was J 14,15-21

J 14,15-21
Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeżeli Mnie miłujecie, będziecie zachowywać moje przykazania. Ja zaś będę prosił Ojca, a innego Pocieszyciela da wam, aby z wami był na zawsze - Ducha Prawdy, którego świat przyjąć nie może, ponieważ Go nie widzi ani nie zna. Ale wy Go znacie, ponieważ u was przebywa i w was będzie. Nie zostawię was sierotami: Przyjdę do was. Jeszcze chwila, a świat nie będzie już Mnie oglądał. Ale wy Mnie widzicie, ponieważ Ja żyję i wy żyć będziecie. W owym dniu poznacie, że Ja jestem w Ojcu moim, a wy we Mnie i Ja w was. Kto ma przykazania moje i zachowuje je, ten Mnie miłuje. Kto zaś Mnie miłuje, ten będzie umiłowany przez Ojca mego, a również Ja będę go miłował i objawię mu siebie.

Medytacja
Jezu, Ty nie zostawiasz nas samych. Wiedziałeś, że bez Twojej obecności nie będziemy potrafili czynić dobra, nie będziemy potrafili kochać. Zostawiłeś nam Siebie, zostawiłeś nam Ducha Świętego abyśmy nie czuli się samotni i opuszczeni w naszej walce o dobro. Spraw, abyśmy uwierzyli w Twoją nieustanną obecność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz