czwartek, 26 kwietnia 2012

26.04.12 czwartek - Chlebem, który Ja dam, jest moje ciało za życie świata J 6,44-51

J 6,44-51
Jezus powiedział do ludu: Nikt nie może przyjść do Mnie, jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który Mnie posłał; Ja zaś wskrzeszę go w dniu ostatecznym. Napisane jest u Proroków: Oni wszyscy będą uczniami Boga. Każdy, kto od Ojca usłyszał i nauczył się, przyjdzie do Mnie. Nie znaczy to, aby ktokolwiek widział Ojca; jedynie Ten, który jest od Boga, widział Ojca. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto /we Mnie/ wierzy, ma życie wieczne. Jam jest chleb życia. Ojcowie wasi jedli mannę na pustyni i pomarli. To jest chleb, który z nieba zstępuje: kto go spożywa, nie umrze. Ja jestem chlebem żywym, który zstąpił z nieba. Jeśli kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki. Chlebem, który Ja dam, jest moje ciało za życie świata.

Medytacja
Jezu, Ty dałeś nam całego siebie. Oddałeś nam wszystko. A nam tak trudno oddać Tobie cokolwiek.. Nasze plany, marzenia, lęki, grzech. Chcielibyśmy to wszystko podejmować sami, radzić sobie samodzielnie, bez Twojej pomocy. Prawda jest taka, że bez Ciebie Jezu nic dobrego nie potrafimy uczynić. Bez Ciebie zawsze zatrzymujemy się na sobie. Tylko z Tobą możemy dawać siebie innym i naśladować sposób, w jaki Ty oddałeś się nam wszystkim..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz