środa, 4 kwietnia 2012

5.04.12 czwartek - Duch Pański spoczywa na Mnie, ponieważ Mnie namaścił i posłał Mnie, abym ubogim niósł dobrą nowinę Łk 4,16-21

Łk 4,16-21
Jezus przyszedł do Nazaretu, gdzie się wychował. W dzień szabatu udał się swoim zwyczajem do synagogi i powstał, aby czytać. Podano Mu księgę proroka Izajasza. Rozwinąwszy księgę, natrafił na miejsce, gdzie było napisane: Duch Pański spoczywa na Mnie, ponieważ Mnie namaścił i posłał Mnie, abym ubogim niósł dobrą nowinę, więźniom głosił wolność, a niewidomym przejrzenie; abym uciśnionych odsyłał wolnymi, abym obwoływał rok łaski od Pana. Zwinąwszy księgę oddał słudze i usiadł; a oczy wszystkich w synagodze były w Nim utkwione. Począł więc mówić do nich: Dziś spełniły się te słowa Pisma, któreście słyszeli.

Medytacja
Jezu, dziś patrzę na moje wszystkie uczynki i na moje serce.. I chcę abyś odpowiedział mi.. Jak bardzo ja głoszę moim życiem nadzieję ubogim? Jak głoszę więźniom wolnośc? Czy głoszę niewidomym przejrzenie..? Czy głoszę życiem swoim Twoje Zmartwychwstanie..? Jezu, naucz mnie życ tak, by zawsze miec przez oczami Twoje Zwycięstwo na Krzyżu..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz